Heeft er iemand van jullie een Nintendo DS?
Ik heb er 1 met een R4DS kaart waarmee ik muziek kan luisteren en films kan kijken op m'n DS.
Nintendo
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Re: Nintendo
Helaas geen DS, wel een PSP. Heeft de DS nou echt musthave games?
-
Masteriux - Gevorderd Lid
- Geslacht: Man
Masteriux schreef:Helaas geen DS, wel een PSP. Heeft de DS nou echt musthave games?
Ik heb ook de PSP..

-
Neoz - Beheerder
Trex schreef:Masteriux schreef:Helaas geen DS, wel een PSP. Heeft de DS nou echt musthave games?
Ik heb ook de PSP..Ik vind de DS alleen maar nadelen hebben, en eigenlijk maar 1 voordeel. Toutch screen.
Wow touch screen, zoveel moois is dat ook niet

-
Breaky - Hoofd Moderator
Sorry heb ook een PSP en vindt het wel echt een super ding heb er een HD schermpje op kan er wereld wijd mijn PS3 mee over nemen. en het is echt vet om te multyplayeren met de PSP.
De DS die koop je op het moment als je meer voor de mario game gaat, want mario kart is zeker super vet op de DS.
Dus eigenlijk koop je ze allebij wanneer je tevreden wilt zijn.
Net zo als dat je een WII en een PS3 moet hebben, Maar je een ongelovelijke sukkel bent wanneer je een X-box 360 hebt want dat is wel soon klote console.
De DS die koop je op het moment als je meer voor de mario game gaat, want mario kart is zeker super vet op de DS.
Dus eigenlijk koop je ze allebij wanneer je tevreden wilt zijn.
Net zo als dat je een WII en een PS3 moet hebben, Maar je een ongelovelijke sukkel bent wanneer je een X-box 360 hebt want dat is wel soon klote console.
- Horst
- Nieuwkomer
5 berichten
• Pagina 1 van 1