Welke console is beter?

Hier kun je alles over games vinden! De Xbox 360 of toch maar een playstation 3? Welk spel is op dit moment hét spel wat je moet kopen? Zit je vast in een game, vraag hier hulp! Alles over games!

Wat is de beste console volgens jou?

Wii
0
Geen stemmen
Xbox 360
1
33%
Playstation 3
2
67%
PSP
0
Geen stemmen
DS(i)
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen : 3

Welke console is beter?

Berichtdoor Neoz op ma 23 nov 2009, 20:55

Welke console heb je, en welke is het beste? Dat vraag ik me al een tijdje af. Ik verkies de PS3 boven de Xbox360, omdat Microsoft het gewoon helemaal verknalt heeft, vanaf het begin af aan al. Alles ging kapot. Wat blijkt nou, dat de meeste mensen een 2de Xbox360 moesten kopen of de Xbox360 laten repareren. Mensen zeggen als flauw excuus dat de Xbox360 goedkoper is, maar als je de reparaties erbij telt is de PS3 goedkoper. Plus het feit dat internet compleet gratis is!

Vertel jij nou eens wat jij denkt!!
Neoz
Beheerder

Geslacht: Man

Re: Welke console is beter?

Berichtdoor Breaky op zo 06 dec 2009, 12:24

Ik ben het helemaal met je eens. Xbox gaat snel kapot. Ook heb je zeker na een jaar ring of death ofzoiets. Dat betekent dat iets doorgebrand is in je Xbox (Daar heb je wel 3 jaar garantie op en krijg je meteen een nieuwe Xbox). Playstation 3 is meer kwaliteit.. gaat niet zo snel kapot en is een stukkie krachtiger. Daarom vindt ik de PS3 beter.
Afbeelding
MSN Status: Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Berichtdoor AGetAwayDriver op ma 07 dec 2009, 10:14

daar ben ik het niet mee eens de playstation 3 had ik eerst maar heb ik verkocht voor een xbox360 het is waar xbox heeft een aantal productiefouten zitten in een aantal reeks geproduceeerde xbox maar die fout is uiteindelijk ook toegegeven door microsoft
onlangs had een kameraad van mij zijn xbox kapot de death ring (rooie rondjes)
contacht opgenomen met microsoft xbox frankfurt xbox werdt opgehaald en teruggebracht met de vrachtwagen tussentijds kan je op internet je serienumer invoeren van je xbox en zo bijhouden waar hij is zo kan je zien waar die is waneer die terugkomt al bij al een geweldig systeem ook was deze reparatie gratis inverband met de productiefout waardoor de ring of death ontstond maar goed xbox teruggebracht compleet gerepareed en doet het beter als ooit

de playstation 3 heeft weliswaar nog geen bekende productiefouten en daardoor heb je alleen een jaar garantie die je dus kan verlengen wat weer extra geld kost goed het internet is gratis voor ps3 gebruikers maar een lutelle 60 euro voor 365 dagen gamen dat is 0,16 cent per dag om te gamen niet veel ofwel XD plus met de xbox gebruik ik om met kameraden af te spreken iedereen die ik goed ken heeft een xbox dus dat maakt het afsprek via de partychat lekker makelijk en ook nog eens goedkoper dan bellen dus dit bedrag per jaar te betalen om met de hele wereld in contacht te staan vind ik een scheintje.

bovendien het geld wat microsoft uit Xbxox live haalt steken ze er weer in je hebt nu zune dvdtje huren via de xbox lekker makelijk als je met je vriendin een film wilt kijken toch XD
facebook en twitter zelf geen grote fan hiervaan maar goed.

nou hoor je natuurlijk veel over de xbox maar de ps3 kan ik geen kwaad woord over kwijt
geweldige console pakt elk bestand dat je eropdondert van mpeg tot mp4
maar ik merkte ik gebruikte de playstation meer om de spellen uit te spellen dan de online mogelijkheid terwijl xbox gebruik ik bijna alleen maar online als ik een spel koop speel hem op het moelijkste uit om de achievments te halen wat de ps3 niet heeft een een extra hoge fungactor aan de games geeft waardoor je minder snel uitgeken bent op de spelletjes.

Dus daarbij is mijn mening DE XBOX 360 XD Beste console van het jaar 2007 / 2008 / 2009
AGetAwayDriver
Nieuwkomer

Berichtdoor Neoz op vr 05 maart 2010, 16:06

Wat je zegt over de internet functies van de Xbox 360.. Al die functies heeft de Playstation 3 ook. Je kan met de Playstation 3 ook een soort 'partychat' aan gaan met je vrienden. Je hebt zelfs een internet browser erop zitten, wat ik bij Xbox 360 toch echt mis.

Ik ben het helemaal met je eens, de trophies van de Playstation 3 zijn lang niet zo leuk als de achievements van de Xbox 360. Ik vind het leuker om voor de Xbox 360 lang aan de slag te gaan met achievements dan op de Playstation 3.

Sinds ik nu beide consoles heb, kan ik wat puntjes noemen. Alsvolgt:
- Het besturen van een toetsenbord op de Xbox 360 werkt niet echt lekker
- Veel Xbox 360 menu's lopen nogal stroef, browsed niet lekker
- Playstation 3 mist trophies funfactor
- Xbox 360 controller licht lekker in de hand
- Xbox 360 heeft geen motion control
- Playstation 3 mist 'install to hard drive' functie
- Playstation 3 controllers gaan erg snel leeg
- Xbox 360 mist ingebouwde wifi
- Playstation 3 heeft gratis internetverbinding

Ik ben op dit moment eigenlijk van mening veranderd, ik vind de Xbox 360 op dit moment fijner. Ik vind het wel erg jammer dat er geen wifi ingebouwd zit. Je moet dus eerst zo'n apparaat voor 80 euro kopen, en dan pas kan je draadloos online.
Neoz
Beheerder

Berichtdoor Breaky op zo 07 maart 2010, 16:42

Neoz schreef:Ik vind het wel erg jammer dat er geen wifi ingebouwd zit. Je moet dus eerst zo'n apparaat voor 80 euro kopen, en dan pas kan je draadloos online.

Weer een reden waarom de xbox zo goedkoop is :p
Afbeelding
MSN Status: Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Keer terug naar Games