Aangerand. Wat nu?

Speciaal voor de pubers en tieners op dit forum, je kunt hier alles kwijt over jongens, meiden, ouders, sex en wat er allemaal nog meer bij hoort.

Aangerand. Wat nu?

Berichtdoor lisn op zo 29 maart 2009, 09:11

Ik ben aangerand, hier komt me verhaal. Graag geen negatief reactie
wat moet ik nou doen?

13 Feb:

R. deed de heletijd super vervelend dus toen pak ik zijn pet af en loop weg, hij komt achter me aan zit aan me borsten ik duw hem weg en zeg dat ik het niet leuk vind en dat hij moet stopen toen zij hij kom op anders sla ik je, en vertel ik tegen iedereen dat je met alle jongens seks heb, en toen deed hij nog een keer ik deed niks ik was bang en liet het toe, en later op msn zei die dat ik het heb uitgedaagd en dat het me eigen schuld is.

24 mrt:

Hij zit gelukig niet bij mij inde klas, maar vandaag wel ik werd verdeelt en kwam bij hem terecht, hij keek de hele tijd naar me. In de pauze zat die weer aan me, deze keer zat die aan me kont ik heb hem gewoon in ze kruis geschopt= eigenschuld

Is dit aanranding??
lisn
Nieuwkomer

Geslacht: Vrouw

Re: Aangerand. Wat nu?

Berichtdoor Boyd op zo 29 maart 2009, 17:35

Hmm... Nou eigenlijk is dit wel aanranding, in ieder geval zit ie aan je terwijl je dit niet wilt. En er zijn een aantal stappen die je eigenlijk wel MOET doen.

De eerste is naar iemand van school gaan, je mentor, coach, whatever. Vertel ditzelfde verhaal, dan wordt het wel opgelost.
Boyd
Beheerder

Geslacht: Man

Re: Aangerand. Wat nu?

Berichtdoor Neoz op zo 29 maart 2009, 17:47

Als je het prive vind kan je ook nog naar een vertrouwenspersoon stappen, wie ze op de meeste scholen ook wel hebben. Eventueel kan je ook met de kinderlijn bellen, die weten precies wat je moet ondernemen ;)
Neoz
Beheerder

Geslacht: Man

Keer terug naar Puber- & Tienertalk