Vertel, als je rookt, waarom? Omdat het stoer is?
Masteriux schreef:Blegh, roken is vies, lelijk en staat aso, mij zul je er niet mee zien.![]()
Dus ik ben zeer tevreden met het rook verbod
Boyd schreef:Masteriux schreef:Blegh, roken is vies, lelijk en staat aso, mij zul je er niet mee zien.![]()
Dus ik ben zeer tevreden met het rook verbod
Volledig mee eens
Masteriux schreef:Bij ons mag niemand binnen lopen (A)
Neoz schreef:Masteriux schreef:Bij ons mag niemand binnen lopen (A)
roken bedoel je..
Bij ons normaal ook niet, maarja, het is toch wel oma he. Die is oud en ik zie ze nog niet echt zo in de kou staan, dat is dan een uitzondering.
Frodo schreef:Neoz schreef:Masteriux schreef:Bij ons mag niemand binnen lopen (A)
roken bedoel je..
Bij ons normaal ook niet, maarja, het is toch wel oma he. Die is oud en ik zie ze nog niet echt zo in de kou staan, dat is dan een uitzondering.
![]()
![]()
Je oma
![]()
Frodo schreef:Neoz schreef:Masteriux schreef:Bij ons mag niemand binnen lopen (A)
roken bedoel je..
![]()
![]()
Je oma
![]()
Julia schreef:Frodo schreef:Neoz schreef:Masteriux schreef:Bij ons mag niemand binnen lopen (A)
roken bedoel je..
![]()
![]()
Je oma
![]()
zullen we normaal blijven doen?
.. is al gezegd ga geen dingen 2x herhalen -.-
Breaky schreef:Ik heb ook een keer alle sigaretten in de prullenbak gegooid. Os mam was zo kwaad dat ik het nooit meer heb gedaan
Julia schreef:ah, goedzo.
maar tja, verslaafd is ze dan wel.
maarja sigaretten zijn ook facking duuuur!
Breaky schreef:Dat benzine maar goedkoper wordt en sigaretten gewoon duurder. Sigaretten is onnodig milieuvervuiling. En benzine is nodig omdat je je met de auto moet reizen etc.
Breaky schreef:Of gewoon necotine snuiven / drinken / slikken / in je kont duwwen xD
Keer terug naar Puber- & Tienertalk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten