Julia schreef:Haha.
dat is doen alsof je goed bent opgevoed.
Masteriux schreef:Mijn ouders zijn wel tof enzo, maar ik vind het wel irritant als ze mij niet snappen ofzo. Maar verder heel normaal enzo. En alles is ook bespreekbaar. Seks, Drugs, Rock&Roll kan allemaal. Maar ik zit liever op mijn kamer, mijn sociaal contact te onderhouden.
Julia schreef:dat is opzich wel fijn.
als je een beetje kunt doen wat je wilt.
door Neoz op vr 19 dec 2008, 21:25
Breaky schreef:door Neoz op vr 19 dec 2008, 21:25
Al 25 minuten te laat :O
Worden je ouders dan ook boos Neoz, als je wat later erachter uit komt? Of moet je dan bijv. de volgende dag de tijd minder doen. of dubbel zo veel minder? Mijn ouders zijn iig niet zo streng, ik mag er zo lang achter zitten als ik wil.
Breaky schreef:En dat krijg ik niet :/
Julia schreef:Breaky schreef:En dat krijg ik niet :/
awh, voelen we ons achtergesteld?
wees maar blij, ik denk dat als je altijd alles krijgt van je ouders je niet echt een beeld heb wat sommige mensen ervoor moeten doen om zoiets te kunnen kopen ofzo.
en dit niet gemeen naar jou bedoelt hoor Neoz!
No offence.
Neoz schreef:Julia schreef:Breaky schreef:En dat krijg ik niet :/
awh, voelen we ons achtergesteld?
wees maar blij, ik denk dat als je altijd alles krijgt van je ouders je niet echt een beeld heb wat sommige mensen ervoor moeten doen om zoiets te kunnen kopen ofzo.
en dit niet gemeen naar jou bedoelt hoor Neoz!
No offence.
Dat is juist het lullige ervan. Mijn pa laat me kei lang sparen, dan heb ik het geld en dan krijg ik het van hem
meneer15 schreef:Mijn ouders maakt het niet zoveel uit hoelang ik achter de ps3/pc zit zolang ik maar benenden ben als we gaat eten
Keer terug naar Puber- & Tienertalk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten