[REVIEW] Metal Gear Solid 4 (MGO Metal Gear Online)

Hier kun je alles over games vinden! De Xbox 360 of toch maar een playstation 3? Welk spel is op dit moment hét spel wat je moet kopen? Zit je vast in een game, vraag hier hulp! Alles over games!

[REVIEW] Metal Gear Solid 4 (MGO Metal Gear Online)

Berichtdoor Breaky op za 13 sep 2008, 14:44

Oke, ik heb dus het spel Metal Gear Solid 4 gekregen bij mijn PS3. Bij de eerste opzicht dacht ik, wat een stom spel. Maar nu ik het eenmaal heb is het het leukste spel dat ik ooit heb gehad :) Singeplayer pwnt al, maar MGO, Metal Gear Online pwnt al helemaal. Ik raad jullie echt aan om dit spel te spelen / kopen :) Nou ik heet dus Breaky op MGO.

Maar nu even mijn Review..

Als je een nieuweling bent op MGO, dan moet je nooit beginnen met handmatig een server kiezen, of er zelf een maken. Daar zijn altijd heel goede spelers. Wel een optie is om Auto te doen, dan wordt je automatisch in een game geplaats met ook nieuwelingen, een goede optie van MGO dus. Ook kan je online trainen met andere mensen, die games tellen dus niet mee voor je scores :) En dat vindt ik ook een goede optie. Ook heeft Metal Gear online een optie om te trainen op alle online maps. Je ziet dan van die "nep" ventjes en daar kan je op sgieten. die verwijdenen dan ook echt als je ze dan eenmaal kapot hebt! De mappen van MGO zijn cool, en je hebt vele trics om uit te halen. Je kan ook echt in het gras gaan liggen, zonder dat iemand jou ziet. Als je op een trap omhoog klimt, kan je ook nog een granaat gooien. Ook zijn er goede wapens en ook paar afleidings dingen, o.a een pr0n boekje, waar de tegenstander dan 20 sec. in gaat kijken zonder dat ie iets kan doen. (als ie op het boekje loopt) Ook is er een leuke granaat, als je hem gooit naar je tegenstander dan wordt je vijand gelocated op je network. Dus je ziet hem achter muren staan, je weet zijn locaties enal. Maar dat is maar 20 sec. geldig. Dit heb je ook altijd bij je eigen team enzo. Nou leuke functies enzo, je hebt er veel meer. Maar ik vindt MGO zeker wel geslaagt.
Afbeelding
MSN Status: Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Re: [REVIEW] Metal Gear Solid 4 (MGO Metal Gear Online)

Berichtdoor Masteriux op zo 14 sep 2008, 14:37

Dit spel heeft mij eigenlijk altijd al weten te boeien maar ik heb nog nooit een Playstation gehad dus nooit gespeeld, ik heb wel een PSP maar daar doe ik niet veel mee :P
Zeer vet spel
Afbeelding
My Current Messenger Status Afbeelding
Masteriux
Gevorderd Lid

Geslacht: Man

Berichtdoor Breaky op zo 14 sep 2008, 16:18

Als er een nieuwe versie is van metal gear dan koop ik hem. Alhoewel er een expansion pack (uitbreidingspakket) voor MGO is, die kan je alleen in de online shop kopen. alhoewel het mij niet lukt om er goed in te komen :/
Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Berichtdoor Neoz op zo 14 sep 2008, 16:31

Breaky schreef:Als er een nieuwe versie is van metal gear dan koop ik hem. Alhoewel er een expansion pack (uitbreidingspakket) voor MGO is, die kan je alleen in de online shop kopen. alhoewel het mij niet lukt om er goed in te komen :/

Waarin te komen? Die online shop? Ik ga het MISSCHIEN kopen aka vragen voor m'n verjaardag.
Neoz
Beheerder

Berichtdoor Breaky op zo 14 sep 2008, 16:35

Trex schreef:
Breaky schreef:Als er een nieuwe versie is van metal gear dan koop ik hem. Alhoewel er een expansion pack (uitbreidingspakket) voor MGO is, die kan je alleen in de online shop kopen. alhoewel het mij niet lukt om er goed in te komen :/

Waarin te komen? Die online shop? Ik ga het MISSCHIEN kopen aka vragen voor m'n verjaardag.

Jah, dus kan ik die uitbreidingspakket niet kopen :(. En dies zo vet (A) Btw je kan bij MGO ook kleren veranderen, en nieuwe kleren en atributen kopen dmv reward points :D
Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Berichtdoor Neoz op zo 14 sep 2008, 16:40

Breaky schreef:
Trex schreef:

Jah, dus kan ik die uitbreidingspakket niet kopen :(. En dies zo vet (A) Btw je kan bij MGO ook kleren veranderen, en nieuwe kleren en atributen kopen dmv reward points :D

Cool, vertel eens wat meer over die online shit, en vertel ook eens wat meer over de single player, aangezien je daar dus echt bijna niets over verteld :P
Neoz
Beheerder

Berichtdoor Breaky op zo 14 sep 2008, 16:56

De review ging eigenlijk over MGO. "[REVIEW] Metal Gear Solid 4 (MGO Metal Gear Online)"
Maar op singeplayer gebied zal ik nu wel even een stukje vertellen.
Alhoewel ik het alang niet meer gespeeld heb maarja,

Op het begin vindt ik het wel een beetje raar, je komt al meteen in een big fight zegmaar, niet dat er veel mensjes zjin ofzo. Maar als je net begint is het wel veel. Ook weet je nog niet op het begin wat je vijanden zijn en wat je teammaten. Dit kom je paslater in het spel achter. toeminste ik. Ik heb zelfs het boekje 10 x gelezen. Maar wat wel het leuke is, als je op je eige teammaten gaat schieten, beginnen je teammaten jou ook als vijand te zien. Dus zo had ik 2x zoveel vijanden :p Maar dat was het begin.

Ook zien de vijanden jou niet zomaar, alleen als je hard loopt. Maar als je naar ze teosluipt (van achetren) kan je ze met een knife of handgun van achter pakken, en dan heb je hun in de wurggreep. Als je knife hebt kan je zemeteen killen, of je kan ze wurgen dat ze bewusteloos zijn, en zo nog meer dinern. Je kan ze ook heel hard op de grond gooien, dan zijn ze ook bewusteloos. Nou erhm zo uit mijn hoofd weet ik niet meer echt hoe singeplayer gaat,omdat het al een tijdje is geleden :)Mischien datik nog een keertje wat post, als ik nog iets weet of singeplayer verder heb gespeeld:p
Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Berichtdoor Neoz op zo 14 sep 2008, 17:12

Mmm best interessand lijkt me :P Misschien ga ik het wel kope, overtuig me :P
Neoz
Beheerder

Berichtdoor Breaky op zo 14 sep 2008, 17:18

Trex schreef:Mmm best interessand lijkt me :P Misschien ga ik het wel kope, overtuig me :P

Mischien is er een demo te download in de PS3 Store:)?
Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Berichtdoor Masteriux op zo 14 sep 2008, 18:08

Heeft iedereen hier een PS3 ofzo :p I'm so jalous :oops:
Afbeelding
My Current Messenger Status Afbeelding
Masteriux
Gevorderd Lid

Berichtdoor Neoz op zo 14 sep 2008, 18:25

Masteriux schreef:Heeft iedereen hier een PS3 ofzo :p I'm so jalous :oops:

Breaky and me, k denk dat boyd em ook heeft samen met z'n broertje, moet ik ff zoeken dan nog, weet het namelijk niet zeker
Neoz
Beheerder

Berichtdoor Breaky op zo 14 sep 2008, 19:35

Boyd heeft een Ps3 idd :)
Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Berichtdoor Neoz op ma 15 sep 2008, 14:18

Breaky schreef:
Trex schreef:Mmm best interessand lijkt me :P Misschien ga ik het wel kope, overtuig me :P

had er helemaal overheen gelezen, cool idee wel :D ff kijken straks
Neoz
Beheerder

Berichtdoor Boyd op zo 05 okt 2008, 21:17

Trex schreef:
Breaky schreef:

had er helemaal overheen gelezen, cool idee wel :D ff kijken straks

En? :P
Boyd
Beheerder

Berichtdoor Breaky op ma 06 okt 2008, 14:20

Nop, khad gekeken op de PS3 store, niets te vinden. Maar er is wel een demo van Battlefield: Bad Company. Daar kan je 2 uur online spelen ofzo en dan 1 mode. Echt vet hoor ! =D De moeite waar om het te downlaoden voor de singleplayer mode demo en de multyplayer mode demo =D
Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Keer terug naar Games