Leuke shooter gezocht.

Hier kun je alles over games vinden! De Xbox 360 of toch maar een playstation 3? Welk spel is op dit moment hét spel wat je moet kopen? Zit je vast in een game, vraag hier hulp! Alles over games!

Leuke shooter gezocht.

Berichtdoor Breaky op wo 01 okt 2008, 14:01

Nou ik wil graag een shooter hebben op de Playstation 3. Nou ik kan dus niet kiezen, of ik kan geen echte overtuigende vinden. Far Cry 2 sprak mij wel aan enzo maar toch nog niet helemaal overtuigd. Nou vraag ik aan jullie de mening, wat jullie leuk vinden. Het liefst moet het spel rond eind oktober uit komen :) 23 oktober ben ik jarig dus xD
Afbeelding
MSN Status: Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Re: Leuke shooter gezocht.

Berichtdoor Neoz op do 02 okt 2008, 14:18

Breaky schreef:Nou ik wil graag een shooter hebben op de Playstation 3. Nou ik kan dus niet kiezen, of ik kan geen echte overtuigende vinden. Far Cry 2 sprak mij wel aan enzo maar toch nog niet helemaal overtuigd. Nou vraag ik aan jullie de mening, wat jullie leuk vinden. Het liefst moet het spel rond eind oktober uit komen :) 23 oktober ben ik jarig dus xD

F.E.A.R is een leuk spel hebben ze gezegt, weet niet of het waar is. Ik zal wel eens zoeken ;)
Neoz
Beheerder

Geslacht: Man

Berichtdoor Boyd op do 02 okt 2008, 14:54

Oeew Far Cry 2 zou ik doen :).. Lijkt me toch wel het leukste spel.. Vooral qua graphics om te genieten :).
Boyd
Beheerder

Berichtdoor Breaky op do 02 okt 2008, 16:54

Boyd schreef:Oeew Far Cry 2 zou ik doen :).. Lijkt me toch wel het leukste spel.. Vooral qua graphics om te genieten :).

Jah dat vondt ik ook alzo. Alleen de multiplayer mode weet ik nog niet echt veel over. En op multiplayer gebied moet het bij mij ook goed zijn =D Ik ga even googlen enzo, maar ik denk dat het togh Far Cry 2 wordt =D
Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Berichtdoor Boyd op vr 03 okt 2008, 08:55

Breaky schreef:
Boyd schreef:Oeew Far Cry 2 zou ik doen :).. Lijkt me toch wel het leukste spel.. Vooral qua graphics om te genieten :).

Jah dat vondt ik ook alzo. Alleen de multiplayer mode weet ik nog niet echt veel over. En op multiplayer gebied moet het bij mij ook goed zijn =D Ik ga even googlen enzo, maar ik denk dat het togh Far Cry 2 wordt =D

Kwam op internet heel veel filmpjes tegen, denk dat dat wel goed zit :).
Boyd
Beheerder

Berichtdoor Breaky op vr 03 okt 2008, 16:26

Denk het ook ;) Singeplayer mode lijkt me iig vet gaaf :D
Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Keer terug naar Games