Maar nu even mijn Review..

Breaky schreef:Als er een nieuwe versie is van metal gear dan koop ik hem. Alhoewel er een expansion pack (uitbreidingspakket) voor MGO is, die kan je alleen in de online shop kopen. alhoewel het mij niet lukt om er goed in te komen :/
Trex schreef:Breaky schreef:Als er een nieuwe versie is van metal gear dan koop ik hem. Alhoewel er een expansion pack (uitbreidingspakket) voor MGO is, die kan je alleen in de online shop kopen. alhoewel het mij niet lukt om er goed in te komen :/
Waarin te komen? Die online shop? Ik ga het MISSCHIEN kopen aka vragen voor m'n verjaardag.
Breaky schreef:Trex schreef:Breaky schreef:Als er een nieuwe versie is van metal gear dan koop ik hem. Alhoewel er een expansion pack (uitbreidingspakket) voor MGO is, die kan je alleen in de online shop kopen. alhoewel het mij niet lukt om er goed in te komen :/
Waarin te komen? Die online shop? Ik ga het MISSCHIEN kopen aka vragen voor m'n verjaardag.
Jah, dus kan ik die uitbreidingspakket niet kopen. En dies zo vet (A) Btw je kan bij MGO ook kleren veranderen, en nieuwe kleren en atributen kopen dmv reward points
Trex schreef:Mmm best interessand lijkt meMisschien ga ik het wel kope, overtuig me
Masteriux schreef:Heeft iedereen hier een PS3 ofzo :p I'm so jalous
Breaky schreef:Trex schreef:Mmm best interessand lijkt meMisschien ga ik het wel kope, overtuig me
Mischien is er een demo te download in de PS3 Store:)?
Trex schreef:Breaky schreef:Trex schreef:Mmm best interessand lijkt meMisschien ga ik het wel kope, overtuig me
Mischien is er een demo te download in de PS3 Store:)?
had er helemaal overheen gelezen, cool idee welff kijken straks
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten