Grand Theft Auto: IV

Hier kun je alles over games vinden! De Xbox 360 of toch maar een playstation 3? Welk spel is op dit moment hét spel wat je moet kopen? Zit je vast in een game, vraag hier hulp! Alles over games!

Grand Theft Auto: IV

Berichtdoor Neoz op wo 23 apr 2008, 16:37

Yo luitjes!

Even wat te vertellen over GTA IV. Ten eerste lijkt mij het een ubervette game die ik zeker ga kopen. Ze hebben de graphics onwijs verhoogd in vergelijking met GTA SA. Ook zal er een multiplayer komen, en ze beloven dat die ook erg indrukwekkend gaat worden. We moeten natuurlijk nog even wachten tot de officiele release die trouwens 29 April 2008 is. Nog een paar dagen geduld dus!

Hier even een filmpje:

De site van GTA 4 is hier te vinden.
Neoz
Beheerder

Geslacht: Man

Re: Grand Theft Auto: IV

Berichtdoor Boyd op wo 23 apr 2008, 20:18

Officiele release op 29 april? Dan komt ie toch alleen voor de PS3?
Boyd
Beheerder

Berichtdoor Breaky op wo 23 apr 2008, 21:16

Boyd schreef:Officiele release op 29 april? Dan komt ie toch alleen voor de PS3?

Ook voor Xbox? En volgensmij komen er toch voor de xbox extra functies ofzoiets dat ik ergens hoorde, of dat ljikt maar. Maar nu heb ik egt zin om een PS3 te kope! all die vette games :)

EDIT
http://www.musicstore.nl/advanced_search_result?drager_id=&genres_id=&keywords=gta+iv&dfrom=dd%2Fmm%2Fyyyy&dto=dd%2Fmm%2Fyyyy&prijs=7&x=46&y=14
ook voor de xbox dus ;)
Afbeelding
MSN Status: Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Berichtdoor Neoz op wo 30 apr 2008, 16:16

En ja, ik heb me een PS3 aangeschaft. AS vrijdag ga ik 'm kopen.. :) (GTA IV)
Neoz
Beheerder

Berichtdoor Breaky op wo 30 apr 2008, 21:36

Trex schreef:En ja, ik heb me een PS3 aangeschaft. AS vrijdag ga ik 'm kopen.. :) (GTA IV)

Echt, elke seconde denk ik aan om een ps3 te kopen. Maar het geld i het probleem ^^ En ik wil dan ook zo graag GTA4 en de andere leuke spellen:D Een xbox 360 (de eerste versie daarvan) is nu bij wehkamp 200 euro !! Dus die kan ikwel kope, maar ze zegge dat die kut is, en vooral in de ebsturing (lijkt me zelf ook, ik ben playstation controller gewend van mun ps2 ) :D
Afbeelding
MSN Status: Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Keer terug naar Games