Gordon stopt met De Toppers

Het serieuze nieuws, nieuws van de wereld, word hier besproken en gepost.

Gordon stopt met De Toppers

Berichtdoor Neoz op wo 09 sep 2009, 16:04

AMSTERDAM - Zanger Gordon stapt per direct uit De Toppers. Dat maakte hij woensdag via zijn woordvoerder bekend. Hij benadrukt dat de zanger zelf de groep verlaat en er niet uit is gezet.

''Ik heb jarenlang met ongelooflijk veel plezier bij De Toppers gezongen met als hoogtepunt de deelname aan het Eurovisie Songfestival in Moskou'', aldus Gordon.
''Eerder dit jaar gaf ik aan dat ik twijfelde of ik creatief gezien weer voldoende kon toevoegen aan De Toppers. Ik was verantwoordelijk voor de uitbundige kleding, de spectaculaire entourage en was de aanjager van het feestgevoel."

"Ik heb daar enorm veel plezier aan beleefd en er ongelooflijk veel passie in gestopt. Maar ik ben na alle commotie van de afgelopen weken tot de slotsom gekomen, dat ik de creatieve kracht niet meer heb voor De Toppers.''

Geruchten
Al sinds de terugkeer uit Moskou, waar De Toppers het niet tot de finale van het Europese liedjesfestijn wisten te schoppen, gingen er geruchten over het vertrek van Gordon. Bovendien zou Gerard Joling zijn gepolst om zijn rentree te maken.
Ook woensdag onstond er weer rumoer. Ingewijden lieten aan De Telegraaf weten dat Gordon volgens zijn collega-Topper en bedenker van het concept René Froger niet meer in het plaatje past.

Negatieve spiraal
''De afgelopen weken is door de media veelvuldig gesuggereerd dat een vertrek aanstaande was. Daar was ik in ieder geval niet mee bezig. Dat ik nu toch besluit om te stoppen, heeft alles te maken met de negatieve spiraal waar De Toppers in terechtgekomen zijn'', aldus de zanger.
Gordon heeft René Froger, oprichter van de groep, naar eigen zeggen woensdag persoonlijk ingelicht over zijn vertrek.

Opvolging
Over de opvolging van Gordon is nog niets bekend. ''Ik hoop dat de rust rond deze superformatie weer terugkeert en wie mijn plek ook inneemt, heel veel plezier en ik weet als geen ander, het is geweldig om een Topper te zijn.''
Het management van De Toppers kon woensdag nog niet op het bericht reageren.
Neoz
Beheerder

Geslacht: Man

Re: Gordon stopt met De Toppers

Berichtdoor Breaky op za 12 sep 2009, 14:03

Die Gordon vondt ik zelf ook niet het beste plaatje van de toppers.
Afbeelding
MSN Status: Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Re: Gordon stopt met De Toppers

Berichtdoor Frodo op zo 13 sep 2009, 10:55

Daar zat iedereen al op te wachten.
Afbeelding
Frodo
Forum Moderator

Geslacht: Man

Keer terug naar Serieuze Nieuwsberichten