Stranglewood

Hier kun je alles over games vinden! De Xbox 360 of toch maar een playstation 3? Welk spel is op dit moment hét spel wat je moet kopen? Zit je vast in een game, vraag hier hulp! Alles over games!

Stranglewood

Berichtdoor Neoz op zo 19 okt 2008, 18:22

Een geweldige game.. De trailer van het spel is een beetje vaag maar als je eenmaal de demo hebt gespeelt dan word het echt gewoon een toffe game. Je hebt goede gameplay, alles zit goed in elkaar. Je hebt speciale dingen die het spel echt uniek maakt. Wat wel jammer is, is dat je steeds van die korte filmpjes hebt. De graphics zijn ook top, en het vetste van alles is dat je gewoon alles om je heen aan gort kan schieten. Je glijd over een tafel en je ziet gelijk alles kapot gaan. Tafels breken, voedselkarretjes knallen kapot, alles vliegt je om de oren.

Gameplay/trailer combinatie:
Neoz
Beheerder

Geslacht: Man

Re: Stranglewood

Berichtdoor Breaky op zo 19 okt 2008, 18:26

Lijkt me leuke game, alleen al te oud. hij is al best lang uit enik ga liever voor de nieuwe releases. Zoals COD5 of Far Cry 2. etc. Naja eerst mot mun PS3 gemaakt worden en dan zie ik wel weer welke games er aan zitten te komen. Metal Gear Solid 4 is een ubervette game die ik nog wel een tijdje door zal spelen.
Afbeelding
MSN Status: Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Berichtdoor Neoz op zo 19 okt 2008, 18:29

Breaky schreef:Lijkt me leuke game, alleen al te oud. hij is al best lang uit enik ga liever voor de nieuwe releases. Zoals COD5 of Far Cry 2. etc. Naja eerst mot mun PS3 gemaakt worden en dan zie ik wel weer welke games er aan zitten te komen. Metal Gear Solid 4 is een ubervette game die ik nog wel een tijdje door zal spelen.

Waarom wil je alleen maar nieuwe releases dan?
Neoz
Beheerder

Geslacht: Man

Berichtdoor Breaky op zo 19 okt 2008, 18:39

Trex schreef:
Breaky schreef:Lijkt me leuke game, alleen al te oud. hij is al best lang uit enik ga liever voor de nieuwe releases. Zoals COD5 of Far Cry 2. etc. Naja eerst mot mun PS3 gemaakt worden en dan zie ik wel weer welke games er aan zitten te komen. Metal Gear Solid 4 is een ubervette game die ik nog wel een tijdje door zal spelen.

Waarom wil je alleen maar nieuwe releases dan?

Omdat ik echt op Multiplayer gebied ga. Singeplayer heb je na zoveel tijd uitgespeeld, en multiplayer niet. Ik wil ook op multiplayer gebied bji de beste horen. En als je hem meteen na de release hebt hoor je daar meestal ook bij. Als je je best doet toeminste. en emt dit spel, tis al zo lang uit etc. En nog meer. Nieuwere spellen hebben ook meer functies. En zoals hier te zien is in de trailer, dat wegspringen enzo vindt ik erg nep, en ze lopen ook erg nep =)
Afbeelding
MSN Status: Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Keer terug naar Games