Firefox
49 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Firefox
Hallo,
Ik surf dus met Firefox, veel sneller en veiliger dan Internet Explorer.
Maar kan Knups dan ook worden bezocht op Firefox?
Ik heb het over de gewone site die nog in maak is, niet over het forum :p
Ik surf dus met Firefox, veel sneller en veiliger dan Internet Explorer.
Maar kan Knups dan ook worden bezocht op Firefox?
Ik heb het over de gewone site die nog in maak is, niet over het forum :p
-
Breaky - Hoofd Moderator
Re: Firefox
Knups is in alle browsers beschikbaar. Echter word aanbevolen om FireFox(laatste versie) te gebruiken.
-
Neoz - Beheerder
- Geslacht: Man
Ja
, dat is iets waar ik echt op gelet heb.
De website houdt zich volledig aan de webstandaarden, in het begin nog wat problemen met Internet Explorer 6, maar hij werkt nu overal.
Ikzelf gebruik Opera, vind het toch wat fijner als Firefox nog
Zelf heb ik hem getest in:
-Internet Explorer 6
-Internet Explorer 7
- Firefox 2
- Firefox 3
- Safari
- Opera 9
- Opera Mini
Verder geeft Internet Explorer 5 vanzelfsprekend weer moeilijkheden, maar dit komt omdat die browser de nieuwe codes gewoonweg niet ondersteund, dus die mensen zullen even moeten upgraden om volledig gebruik te maken van Knups.

De website houdt zich volledig aan de webstandaarden, in het begin nog wat problemen met Internet Explorer 6, maar hij werkt nu overal.
Ikzelf gebruik Opera, vind het toch wat fijner als Firefox nog

Zelf heb ik hem getest in:
-Internet Explorer 6
-Internet Explorer 7
- Firefox 2
- Firefox 3
- Safari
- Opera 9
- Opera Mini
Verder geeft Internet Explorer 5 vanzelfsprekend weer moeilijkheden, maar dit komt omdat die browser de nieuwe codes gewoonweg niet ondersteund, dus die mensen zullen even moeten upgraden om volledig gebruik te maken van Knups.
-
Boyd - Beheerder
Even een tip: GEBRUIK ALLES BEHALVE INTERNET EXPLORER
. Nee, maar een grapje. Je kiest je eigen browser, en de site is in elke browser normaal zichtbaar zonder gekke vlakken of errors.

-
Neoz - Beheerder
Ik heb altijd de nieuwste versie van Firefox 2 geupdate,firefox 3 is nog in beta.
-
Breaky - Hoofd Moderator
Ja ik ook wel. Ik heb FF en IE7.
-
Neoz - Beheerder
Ik heb IE6, IE7 crasht bij mij altijd helemaal? En IE6 doet ook al sloom,Firefox integendeeel is lekker snel:D En fijn
-
Breaky - Hoofd Moderator
Crasht deze site bij jou op IE7?
-
Neoz - Beheerder
Breaky schreef:Ik heb IE6, IE7 crasht bij mij altijd helemaal? En IE6 doet ook al sloom,Firefox integendeeel is lekker snel:D En fijn
Probeer opera eens.. Tis sneller als Firefox.. Firefox is leuk vanwege de add-ons.. verder is Firefox lang niet zo goed als Opera.. maargoed, dat is mijn mening.
-
Boyd - Beheerder
add-ons? 

-
Neoz - Beheerder
Trex schreef:add-ons?
Zoals Fireftp , IE tab , je kunt er eigenlijk allemaal snufjes in firefox toevoegem,dat noem je add-ons.
-
Breaky - Hoofd Moderator
Dat weet ik wel, maar ik heb ze nog nooit gezien. Heb ze waarschijnlijk uit staan ofzo?
-
Neoz - Beheerder
Op het begin heb je nog niet echt add-ons volgensmij.
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/
Kan je add-ons downloaden, fireftp is een aanrader, daar upload ik mijn bestanden altijd mee op mijn server
Je kan je add-ons zien @ boven in de balk ;; Extra > Add-Ons !
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/
Kan je add-ons downloaden, fireftp is een aanrader, daar upload ik mijn bestanden altijd mee op mijn server

Je kan je add-ons zien @ boven in de balk ;; Extra > Add-Ons !
-
Breaky - Hoofd Moderator
Ik ga waarschijnlijk overstappen naar Opera. FF zuigt, echt. Een aantal knups pagina's onder anderen deden het niet op FF en op de rest wel...
-
Neoz - Beheerder
Trex schreef:Ik ga waarschijnlijk overstappen naar Opera. FF zuigt, echt. Een aantal knups pagina's onder anderen deden het niet op FF en op de rest wel...
Omfg, IE zuigt get meest, firefox moet je de basisinstellingen doen anders werkt het niet

-
Breaky - Hoofd Moderator
Maar toch. FF zuigt ook. Je kan niet eens met 1 knop tabbladen maken, das echt 1 heel groot nadeel. Dan is IE7 nog beter in de ordening. FF werkt dan wel weer beter maar de ordening moet je het niet van hebben.
-
Neoz - Beheerder
Trex schreef:Maar toch. FF zuigt ook. Je kan niet eens met 1 knop tabbladen maken, das echt 1 heel groot nadeel. Dan is IE7 nog beter in de ordening. FF werkt dan wel weer beter maar de ordening moet je het niet van hebben.
kan wel.
Boven in de balk
Extra > Opties > (tab)Tabbladen > Vink ''Tabbaldenbalk altijd tonen'' aan !
Makkelijk toch?
-
Breaky - Hoofd Moderator
Die staat al aan. Toch onhandig.
-
Neoz - Beheerder
Nu ik bezig ben met de website van Knups, krijg ik steeds een slechtere mening over firefox.. Als de site in alle browsers werkt, is elke keer Firefox weer de browser waar het NIET werkt.. Wel heel leuk dat ze zich zo netjes aan de webstandaarden houden, maar websites moeten ook nog een beetje te bezoeken zijn..
-
Boyd - Beheerder
Goh. Nu net weer. Ik moest dik over de 50 keer refreshen (misschien wel minder, ik klikte snel achter elkaar) voordat de update zichtbaar was. Dit was dus met IE7. Technisch is IE7 dus erg slecht.
-
Neoz - Beheerder
Trex schreef:Goh. Nu net weer. Ik moest dik over de 50 keer refreshen (misschien wel minder, ik klikte snel achter elkaar) voordat de update zichtbaar was. Dit was dus met IE7. Technisch is IE7 dus erg slecht.
Bij Firefox moet ik dat z'n 5 keer snel achterelkaar ! En soms als plaatjes geupdate zijn moet ik even die link van dat plaatje refreshen met FF.
-
Breaky - Hoofd Moderator
Toch is FF beter. 5 keer is een hele shitload minder als 50 nietwaar?
-
Neoz - Beheerder
Trex schreef:Toch is FF beter. 5 keer is een hele shitload minder als 50 nietwaar?
Ik denk dat het ook wel aan jou instellingen ligt..
Opera doet het weer anders.. Opera laat vrij veel geschiedenis in het geheugen staan, dus zodra jij op "vorige" klikt, staat die pagina er METEEN.. hoef je niks voor te laden.. Op dit forum druk je 1 keer F5 in en hij herlaadt de pagina wel, waardoor hij weer netjes up to date is.. Browsen gaat echt gigantisch snel met Opera daardoor... Ennuh, mail, IRC, torrent, alles zit ingebouwd in opera.. wat je met FF moet gaan regelen met add-ons, wat op zijn beurt weer geheugen vreet.
-
Boyd - Beheerder
Boyd schreef:Trex schreef:Toch is FF beter. 5 keer is een hele shitload minder als 50 nietwaar?
Opera doet het weer anders.. Opera laat vrij veel geschiedenis in het geheugen staan, dus zodra jij op "vorige" klikt, staat die pagina er METEEN.. hoef je niks voor te laden.. Op dit forum druk je 1 keer F5 in en hij herlaadt de pagina wel, waardoor hij weer netjes up to date is.. Browsen gaat echt gigantisch snel met Opera daardoor... Ennuh, mail, IRC, torrent, alles zit ingebouwd in opera.. wat je met FF moet gaan regelen met add-ons, wat op zijn beurt weer geheugen vreet.
Daar heb je wel gelijk in,Opera is heel compact

-
Breaky - Hoofd Moderator
Boyd schreef:Trex schreef:Toch is FF beter. 5 keer is een hele shitload minder als 50 nietwaar?
Tjah, geheugen heb ik wel genoeg. maar add-ons? Wat moet ik ermee. Misschien wel handig met die tabbladen enzo maar voor de rest? Ik denk dat ik maar eens naar Opera ga zoeken.
-
Neoz - Beheerder
Voor degene die Firefox traag vinden moeten nog even wachten. Ik heb recentelijk Firefox 3.0 geprobeerd op Windows en Linux en het is vele malen sneller.
- Alpha
- Nieuwkomer
Ik hoop dat FF 3.0 beter de websites ondersteunt, had zelf gister ook wat problemen met FF.
-
Neoz - Beheerder
Alpha schreef:Voor degene die Firefox traag vinden moeten nog even wachten. Ik heb recentelijk Firefox 3.0 geprobeerd op Windows en Linux en het is vele malen sneller.
Ik heb ook ergens gelezen dat er een hack is om firefox sneller te maken.
Ik weet het niet zeker.
-
Breaky - Hoofd Moderator
-
DCT - Nieuwkomer
49 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2