Vista VS. Linux

Hierin kun je alles kwijt over computers, denk hierbij aan hardware, software, randapparatuur. Zolang het maar met computers te maken heeft.

Vista of Linux?

Vista
5
38%
Linux
8
62%

Totaal aantal stemmen : 13

Re: Vista VS. Linux

Berichtdoor Julia op ma 22 dec 2008, 11:21

Ja, wij zijn wel rijk.
Maar ik loop er liever niet zo mee te koop.
heb geen foto, en geen zin om schoenen aan te trekken en naar buiten te lopen.
LANG LEVE ALLES!
Julia
Gevorderd Lid

Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Breaky op ma 22 dec 2008, 13:18

Ontopic! Over geld/rijkdom praten kun je doen in een ander topic maar niet hier!
Afbeelding
MSN Status: Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Berichtdoor Neoz op di 23 dec 2008, 10:10

Offtopic: Jah we zijn zelf ook niet echt rijk, maar we hebben wel het luxete van het luxete. Onze keuken heeft zegmaar echt alle apparaten die een luxe huis heeft xD

Ontopic: Wat is denk je beter, Linux of Windows XP? Want maybe wil ik naar Linux gaan. Kan elke game erop draaien? Maakt het de computer slomer of juist sneller?
Neoz
Beheerder

Geslacht: Man

Berichtdoor Frodo op di 23 dec 2008, 12:49

Neoz schreef:Offtopic: Jah we zijn zelf ook niet echt rijk, maar we hebben wel het luxete van het luxete. Onze keuken heeft zegmaar echt alle apparaten die een luxe huis heeft xD

Ontopic: Wat is denk je beter, Linux of Windows XP? Want maybe wil ik naar Linux gaan. Kan elke game erop draaien? Maakt het de computer slomer of juist sneller?

Linux is beter, maar je kunt er NIET op gamen, daar is het zeker niet voor bestemd, sommige games kunnen er op zoals Wolfenstein ET, maar dat is ook niet echt goed,
en qua snelheid, is linux wel sneller,
Afbeelding
Frodo
Forum Moderator

Berichtdoor Neoz op di 16 maart 2010, 18:14

@Frodo: Op Vista gamen gaat ook niet echt lekker hoor, voordat je aan het spelen bent ben je 10 minuten verder door al die firewall zooi, etc. Met Wine op Linux kan je bijna elk spel spelen, hoewel het niet echt stabiel is.

Linux mist echt een hoop handige programma's, de geliefde MSN kan niet op Linux.. Dat is echt jammer, want iedereen is daar natuurlijk aan gewend. Verder vind ik de menu's ook niet wat men noemt je van het. En toch vind ik Linux beter dan Vista. Vista crashed vaak en heeft een veel te hoge beveiliging.
Neoz
Beheerder

Berichtdoor meneer15 op do 18 maart 2010, 17:17

Voordeeltje van Linux, er zijn (bijna) geen virussen terwijl Vista en Windows in zijn algemeen bol staan van de virussen.
@Neoz: Gamen op Vista is helemaal niet zo moeilijk, zet gebruikers accounts uit en je hoeft niet meer 20x op 'toestaan' en 'doorgaan' te klikken en dat firewall geneuzel zit er bij 7 ook in.
© by Meneer15
Afbeelding
meneer15
Nieuwkomer

Berichtdoor Neoz op do 18 maart 2010, 19:42

meneer15 schreef:Voordeeltje van Linux, er zijn (bijna) geen virussen terwijl Vista en Windows in zijn algemeen bol staan van de virussen.
@Neoz: Gamen op Vista is helemaal niet zo moeilijk, zet gebruikers accounts uit en je hoeft niet meer 20x op 'toestaan' en 'doorgaan' te klikken en dat firewall geneuzel zit er bij 7 ook in.

Met het firewall gedoe doelde ik op dat 'toestaan' en 'doorgaan' waar je het over had ;)
Neoz
Beheerder

Vorige

Keer terug naar Computer