Zinloos geweld is zinloos!

Vertel hier iets over je hobby of passie, wat is dé uitgaansplek van dit moment? Ook kun je hier alles kwijt over drugs & alcohol.

Zinloos geweld is zinloos!

Berichtdoor tom_metzemaekers op zo 04 mei 2008, 12:19

Kijk ik was dus met koninginendag op het museum plein. De hele dag was een groot feest! Maar savonds om 8 uur kwamen er allemaal rusie soekende mensen eerst gingen se een beetje afval gooien en toen flesjes en toen gingen se ons somaar uit het niets slaan. Egt heel erg eng! Want we hadden niet eens iets gedaan. Ik werd door 4 grotere sterkere en oudere mensen in elkaar geslagen viel toen op de grond en toen hebben ze nog op me in lopen schoppen. 1 verkeerde schop en je legt het loodje. Toen moes ik met de ambulance mee, maar alles is met een sisser afgelopen. Heb jij nou ook zoiets engs meegemaakt vertel het me!
tom_metzemaekers
Nieuwkomer

Geslacht: Man

Re: Zinloos geweld is zinloos!

Berichtdoor Neoz op zo 04 mei 2008, 16:43

Even over de titel, "Zinloos geweld is zinloos!".. nou, daarom heet het ook ZINLOOS geweld. :P

En verder.. ik heb wel 1 keer zoiets meegemaakt, ook slecht afgelopen. Een jongen was met de bal aan het spelen en de bal rolde de weg op.. dus de jongen rende erachteraan. Een auto met 3 jongelui kwamen eraan en moesten vet hard op de rem.. toen stapten ze uit en hebben ze de jongen in elkaar geslagen.. De jongen is in het ziekenhuis gestorven, wat er verder met mij gebeurd is, ik ben weg gegaan.. Eenmaal thuis aangekomen heb ik het helemaal uitgelegt aan mijn ouders.

Nogal triest voor die jongen. Tegenwoordig kan je ook niet meer fatsoenlijk buiten spelen als kind.
Neoz
Beheerder

Berichtdoor Breaky op do 08 mei 2008, 16:22

Trex schreef:Even over de titel, "Zinloos geweld is zinloos!".. nou, daarom heet het ook ZINLOOS geweld. :P

En verder.. ik heb wel 1 keer zoiets meegemaakt, ook slecht afgelopen. Een jongen was met de bal aan het spelen en de bal rolde de weg op.. dus de jongen rende erachteraan. Een auto met 3 jongelui kwamen eraan en moesten vet hard op de rem.. toen stapten ze uit en hebben ze de jongen in elkaar geslagen.. De jongen is in het ziekenhuis gestorven, wat er verder met mij gebeurd is, ik ben weg gegaan.. Eenmaal thuis aangekomen heb ik het helemaal uitgelegt aan mijn ouders.

Nogal triest voor die jongen. Tegenwoordig kan je ook niet meer fatsoenlijk buiten spelen als kind.

wtf... Zijn de ouders nog vervolgd door de politieof iets dergelijks..
Afbeelding
MSN Status: Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Berichtdoor Neoz op do 08 mei 2008, 19:06

Weet ik veel, niets meer over gehoord :P.
Neoz
Beheerder

Berichtdoor Boyd op do 08 mei 2008, 19:50

Volgensmij kan dit beter omgedoopt worden naar sterke-verhalen-topic :lol:
Boyd
Beheerder

Berichtdoor Neoz op vr 09 mei 2008, 06:53

lol.. nee.. het is echt gebeurd.. tenminste, dat van mij.

edit: nouja, oke oke, het begin is een beetje versterkt xD. Die jongen was daar iets aant doen, weet ik veel wat, maar ik hoorde ineens een vette harde slip, ik kijk om en zag van die gasten uitstappen.. :P Thats all.
Neoz
Beheerder

Berichtdoor Breaky op vr 09 mei 2008, 13:05

Trex schreef:lol.. nee.. het is echt gebeurd.. tenminste, dat van mij.

edit: nouja, oke oke, het begin is een beetje versterkt xD. Die jongen was daar iets aant doen, weet ik veel wat, maar ik hoorde ineens een vette harde slip, ik kijk om en zag van die gasten uitstappen.. :P Thats all.
Was die jonge dan doodgegaan int ziekehuis?
Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Berichtdoor Neoz op vr 09 mei 2008, 18:03

Breaky schreef:

Jah.. naar een paar uur dacht ik. Ernstig letsel geloof ik...
Neoz
Beheerder

Berichtdoor Julia op za 20 dec 2008, 09:56

wojow, dan wordt je toch ook bang als ouders, als je je kind niet meer normaal kan laten buitenspelen?
of ligt dat aan mij?
wojow, ik haat mensen die zulk soort dingen doen, sowieso, SLAAN is stom.
zo'n wijf uit mijn klas had ook zo'n ander meisje ( wat haar vriendin was) geslagen omdat ze arrogant keek volgens haar.
mijn mentor zei ook dat ze maar hulp moest gaan zoeken, want slaan is het diepste wat je kunt zinken.
ben het wel een beetje eens met hem.
LANG LEVE ALLES!
Julia
Gevorderd Lid

Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Breaky op za 20 dec 2008, 17:02

Bitchfight met Bitschslapss :P
Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Berichtdoor Neoz op zo 21 dec 2008, 16:47

Neoz schreef:
Breaky schreef:

Jah.. naar een paar uur dacht ik. Ernstig letsel geloof ik...

Eh, kzag hem van de week nog, hij is er dus bovenop gekomen. Ik dacht dat ie dood was xD
Neoz
Beheerder

Keer terug naar Uitgaan & Vrije tijd