1e week school :\

Hier kun je alles kwijt over je School en/of stage. Heb je een moeilijke opdracht, wil je iets anders kwijt? Zolang het maar met school of stage te maken heeft kun je het hier plaatsen.

1e week school :\

Berichtdoor Neoz op wo 09 jan 2008, 15:32

Jaja, deze week was het dan weer zover. Heel nederland zat weer eens in de saaie klassen, namelijk, School. Vandaag lekker eerste 2 uur vrij gehad, maar de rest van de week tot 3. Toch heeft het ook zijn voordelen, namelijk, je ziet al je vrienden weer! :D
Neoz
Beheerder

Geslacht: Man

Re: 1e week school :\

Berichtdoor Boyd op wo 09 jan 2008, 15:34

Trex schreef:Jaja, deze week was het dan weer zover. Heel nederland zat weer eens in de saaie klassen, namelijk, School. Vandaag lekker eerste 2 uur vrij gehad, maar de rest van de week tot 3. Toch heeft het ook zijn voordelen, namelijk, je ziet al je vrienden weer! :D

dat voordeel van je gaat bij mij niet op.. ik ben deze week weer teurg op school, de rest is nog een paar weken op stage..
M'n rooster is ook weer niet super.. maargoed..
Boyd
Beheerder

Berichtdoor Neoz op wo 09 jan 2008, 15:56

School heeft super veel nadelen, en maar een paar voordelen die voor sommigen zoals jou inderdaad niet gelden. Maarjah, zonder school kom je niet verder dan de fabriek, geen discussie hierover graag, is al een discussie over geweest. Ik quote mezelf even:

Zonder leren kom je niet ver.
Neoz
Beheerder

Berichtdoor Breaky op wo 09 jan 2008, 20:24

Volgende week woensdag moet ik al 10 voor 8 op scholo zijn :evil: en ben pas 23:00 terug dan. :evil: :twisted:
We gaan 's morgens naar een andere school van de sectorkeuzen iets. en om kwart over 1 gaan we naar een theater voorstelling in eindhove..:S, 23:00 zijn we dan terug.
Afbeelding
MSN Status: Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Berichtdoor Neoz op do 10 jan 2008, 18:26

En volgende week Dinsdag ga ik lekker skiën met alle 2de klassers! Winterberg Sauerland, dat is de plaats. Ze zeggen dat er 60 cm sneeuw licht.. :geek: Ik ben nog nooit wezen skiën dus het lijkt me erg spannend! Ook probeer ik nog foto's te maken, zodat ik Knups even kan inlichten! Nouja, jullie horen het nog wel van me.
Neoz
Beheerder

Berichtdoor Breaky op za 12 jan 2008, 23:15

Trex schreef:En volgende week Dinsdag ga ik lekker skiën met alle 2de klassers! Winterberg Sauerland, dat is de plaats. Ze zeggen dat er 60 cm sneeuw licht.. :geek: Ik ben nog nooit wezen skiën dus het lijkt me erg spannend! Ook probeer ik nog foto's te maken, zodat ik Knups even kan inlichten! Nouja, jullie horen het nog wel van me.

Lekker:D Volgende week hebbe we proefwerkweek :/
Afbeelding
MSN Status: Afbeelding
Breaky
Hoofd Moderator

Berichtdoor Alpha op za 19 jan 2008, 19:18

Trex schreef:En volgende week Dinsdag ga ik lekker skiën met alle 2de klassers! Winterberg Sauerland, dat is de plaats. Ze zeggen dat er 60 cm sneeuw licht.. :geek: Ik ben nog nooit wezen skiën dus het lijkt me erg spannend! Ook probeer ik nog foto's te maken, zodat ik Knups even kan inlichten! Nouja, jullie horen het nog wel van me.

Ik ga met school waarschijnlijk ook naar Winterberg. Maar we hebben twee keuzes, indoor wintersport (ergens over de grens in Duitsland, is wel de grootste) of we gaan naar Winterberg. Wat zou jij kiezen? Ik twijfel nogal :|
Alpha
Nieuwkomer

Berichtdoor Neoz op za 19 jan 2008, 19:34

Winterberg. Het is echt super leuk. Ik heb het nu gehad, zal even de foto's posten.
Neoz
Beheerder

Keer terug naar School & Stage